Tuesday 13 January 2015

EBOOK PERCUMA : NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) !!


Jan 2015 : Pelancaran Now Everyone Can Kurus (NECK)!! 


Assalammualaikum dan salam sejahtera. 


Eina doakan agar anda semua kaya dan berjaya.








Ebook yang dinanti-nanti telah siap dan telah dilancarkan pada pagi semalam persamaan dengan 13 Jan 2015. Allamdullilah akhirnya dapat juga ebook ini disiapkan oleh master kami iaitu Master Firdaus dibantu oleh rakan-rakan kami dalam Team  MFMS Empire, The Most Happening Shaklee Team in Malaysia.

Eina rasa tidak rugi untuk anda baca ebook ini kerana Eina sendiri baca dan tidak berhenti selagi tidak habis kerana jalan ceritanya yang menarik. Kalau nak tahu, Eina pun dalam proses penurunkan berat badan berdasarkan tunjuk ajar dari mentor-mentor yang berpengalaman.


Ebook ini berdasarkan daripada pengalaman sebenar bagaimana Firdaus boleh menurunkan berat badan beliau sebanyak 11.5 kg dalam masa 100 hari. Superb kan? seperti pepatah melayu " Nak seribu daya, tak nak seribu alasan".



Berjaya menurunkan berat badan sebanyak 11.5 kg dalam masa 100 hari.
Ketahui juga formula mudah M.E.S.T.I untuk kurus. Eina akan cerita mengenai M.E.S.T.I pada entri yang lain nanti. Sekiranya kita tahu apa itu M.E.S.T.I lagi senang untuk kita melakukan sesuatu.

Bagaimana ini mendapatkan Ebook NECK ?


ada 2 cara untuk anda mendapatkannya,


PERTAMA: BELI PADA HARGA RM10.

Anda boleh bank in pada saya di akaun seperti berikut :
   
Maybank : 154026420097
Salina Md Dom

Cimb Bank : 7600391263
Salina Md Dom

atau

KEDUA : DAPATKAN  EBOOK  INI SECARA PERCUMA

Caranya anda WAJIB KLIK BUTTON SHARE diatas atau dibawah entri ini. (Ini merupakan AMANAH untuk anda yer).

Selepas anda BANK IN atau SHARE Status ini (Ikut pilihan yang anda inginkan)

Sila Download Ebook ini di :




Besar harapan Eina sekiranya anda semua dapat tekan button SHARE supaya lebih ramai yang mendapat manfaat dari ebook ini.


Saya mendoakan semoga " ALLAH memberikan ganjaran syurga tanpa dihisab buat anda yang SHARE status ini. Amin"


Akhir sekali, Eina berharap melalui perkongsian ini kita dapat membantu rakan-rakan dan orang di sekeliling kiya untuk hidup lebih sihat dan bermakna. Marilah kita sama-sama mencari pencen kubur.

Sekian,


Terima kasih dan selamat membaca.


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER/NOTA KAKI

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu.Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.