Sunday 19 October 2014

Anak Sihat, Pintar dan Cergas


Assalammualaikum.

Eina doakan semoga kita semua diberkati dan dirahmati oleh Allah  S.W.T.

Eina pasti semua ibu bapa inginkan yang terbaik untuk anak-anak kan? Eina pun tidak terkecuali walaupun Aqil masih kecil. Eina sentiasa fikirkan tentang kesihatan Aqil.Alhamdullilah sejak Aqil telah mula ambil Meal Shakes, kesihatan makin baik. Alhamdulillah.

Eina ada kongsikan kebaikan Meal Shake sebelum ini  di Sini

Entri kali ini, Eina ingin kongsikan kombinasi atau set untuk jadikan anak kita pintar, sihat dan cergas.

Eina pasti sebagai  ibu bapa yang prihatin, kita mesti akan buat  apa saja demi anak-anak . Eina pasti semua ibu bapa inginkan anak mereka sentiasa berada dalam keadaan yag sihat, cergas, pintar, kekal aktif,cepat belajar, dan mempunyai daya tumpuan yang tinggi.

Selain dari segi didikan,adalh melalui pemakanan bagi memastikan anak0anak dapat mebesar dengan sihat dan cergas.Oleh itu, Eina memang menitiberatkan pengambilan dan penjagaan makanan bagi anak Aqil.

Dalam masa yang sama, Eina tidak pasti apa yang Eina berikan mencukupi atau tidak untuk Aqil. Justeru itu, Eina telah memberikan Aqil makanan tambahan supaya mendapat nutrisi secukupnya untuk tumbesaran Aqil.

Vitamin yang cadangkan untuk kanak-kanak adalah :



Set ini terdiri daripada Meal Shakes dan Omega Guard (1 tahun ke atas), Chewable Vita-C Plus dan Vita-Lea Kids (4 tahun ke atas)

Oleh kerana Aqil baru berusia 1 tahun 2 bulan, Eina hanya berikan Meal Shakes dan Omega Guard.

Aqil Selalu Demam, Batuk dan Selesema


supplemen untuk my baby

Untuk pengetahuan pembaca semua, Aqil mudah berjangkit demam, batuk atau selesema. Eina perasan, apabila Eina hantar ke rumah pengasuh dan dapati ada budak yang demam atau selesema mesti Aqil akan kena juga. 

Aqil pernah masuk wad kerana kahak banyak dalam peparu ataupun bahasa saintifik yer (bronchitis). Itulah pengalaman yang tidak akan Eina lupa.

Macam-macam cara Eina lakukan supaya Aqil sihat dan sembuh, salah satu Eina telah ambil extra vaksin iaitu Influanza untuk elakkan Aqil dari demam, batuk atau selesema.

Alhamdulillah, sejak itu Aqil jarang dah demam, tapi masih mudah berjangkit.Kalau selema pun cecair yang berwarna putih aiatu bersih dari jangkitan virus/kuma.

Eina ada cari juga di google cara-cara untuk elakkan kan demam, batuk dan selesema. Salah satu adalah melalui pemakanan.

Eina pun cuba set kanak-kanak Shaklee iaitu Meal Shakes. Alhamdulillah, selepas seminggu Eina memberikan Aqil Meal Shakes, daya pertahanan Aqil makin kuat dan aqil telah kurang selesema or demam.

Waktu malam pun Aqil telah tidur dengan lena dan tak mudah demam seperti sebelum pengambilan Meal Shakes. Syukur sangat-sangat.

Selain itu, Eina juga berikan Aqil Omega Guard sebanyak 1 biji setaip kali ambil. Oleh kerana Aqil kecil lagi, Eina hanya bagi seminggu 2 kali.

Alhamdulillah, daya pertahanan badan Aqil lebih meningkat dan Aqil lagi mudah belajar dan fokus bila Eina ajarkan sesuatu. Setakat ini, Eina bersyukur dan berpuas hati dengan perubahan yang berlaku pada Aqil.

Pengambilan Set ini juga sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami Ekzema dan Asma.

Selain itu, Pengambilan set ini boleh tahan berbulan-bulan dan harga adalah mampu milik.

Diharap apa yang Eina kongsikan dapat manfaat pada semua dan mereka yang memerlukan.

Thanks for reading.
Aqil bersam-sama sepupu di Taman Permainan


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Eina untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

SALINA BINTI MD DOM
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169964
salina.hafis@gmail.com
019-336 0405 (Call, SMS, WhatsApp,Telegram)

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER/NOTA KAKI

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu.Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.