Monday 6 October 2014

Aku dan B-Complex



Assalammualaikum.


Eina doakan agar semua pembaca salinahafis.blogspot.com berada dalam keadaan baik, sihat dan diberkati.

Mesti ramai yang dah balik untuk bekerja esok kan? betul tak? Eina pun tak ketinggalan. Eina rasa ada juga masih dalam perjalan dan masih tidak sampai pada destinasi masing-masing kan. Eina doakan semoga yang masih dalam perjalanan selamat sampai rumah.

Sape yang terkandas dalam jem? cuba angkat tangan? aik, mana Eina Nampak kan?huhuhuhuh..maaf yer bergurau jer. Eina pun terlibat dengan kesesakkan lalu lintas, bermula dari Senawang hingga ke Seremban tengah hari tadi. Sabar je lah..dah lumrah dan dah boleh agak mesti jem.

Malam nie, Eina nak kongsi kebaikan B-Complex Shaklee yer. Ikutkan dah penat sangat n dah stress sebab adalah dalam 4 jam perjalanan dari Melaka ke Kuala Lumpur. Padahal, selalu hanya mengambil masa paling lama pun 2 jam tau.

Nak tahu rahsia die? semestinya B-Complex jawapan die. Balik tadi Eina sempat membasuh baju, memasak dan siapkan barang-barang Aqil untuk hantar ke rumah pengasuh esok. Ajaib kan? Pagi tadi Eina dah ambil sebiji B-Complex Shaklee, itu yang rasa sangat cergas dan tak letih, dan boleh buat semua kerja.

En. hubby ada suruh rehat dulu, tapi Eina berdegil nak juga buat..huhuhuhu..seronok dapat buat semua itu untuk orang tersayang. Alhamdulillah, dengan kuasa Allah s.w.t dan juga bantuan supplemen Eina dapat atasi semua itu.

                                           

   
Istemewanya B-Complex Shaklee, ia bukan sekadar suplimen B-Complex, tetapi ia mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuk 100 % Biotin dan Asid Folik. Ia mudah dihadam, larut air dan tidak menganggu pencernaan.

Kelebihan lain adalah :
 Menukar makanan kepada tenaga - Membantu penghadaman, menukar lemak kerbohidrat dan protien kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan & kelesuan.
 Melawan tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf sekaligus meredakan sakit kepala tekanan kemurungan dan insomnia.
 Membantu tumbesaran - Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.
 Rambut beruban atau gugur - Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut beruban, gugur dan mengekalkan kesihatan rambut.

  Baik untuk mata - Mengurangkan masalah keletihan mata mencegah ketarak meningkatkan kualiti penglihatan perkasakan memori dan daya pemerhatian/fokus.
  Mencegah anemia - Membantu pembetukan sel darah merah yang sihat dan antibodi. Merangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular merawat dan mencegah anemia, sakit kepala dan pening, lemah semangat keletihan, muntah-muntah mabuk darat atau laut

  Meredakan senggugut - Baik untuk masalah senggugut (PMS) meredakan kerisauan keresahan dan masalah penghadaman terutama mereka yang mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.
 Mencegah perlcche - Dikenali sebagai kerekahan mulut, mencegah jangkitan lidah dan nafas berbau.
 Detox - Meredakan alahan

Nampak kan betapa hebatnya B Compex Shaklee nie dan  betapa perlunya keperluan B-Compex dalam kehidupan seharian. 

B -Complex Shaklee juga mengandungi Asid Folik yang baik untuk pertumbuhan janin yang sihat. Sebab tu pengambilan B-Complex Shaklee sangat diperlukan bagi mereka yang dalam proses merancang untuk hamil mahupun yang sedang hamil.

Bila menyusu pulak, B-Complex juga membuat susu semakin pekat dan meriah.Eina dari sebelum preggy Aqil  dah start makan B- Complex ni untuk elakakan moddy dan kurangkan stress, Tahukan stress pun punca seseorang sukar untuk dapatkan zuriat?? 
Jom! setiap pagi kita makan B complex shaklee supaya tiada lagi istilah mood swing setiap hari. Insyaallah.

Sekian,


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Eina untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


SALINA BINTI MD DOM
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169964
salina.hafis@gmail.com
019-336 0405 (Call, SMS, WhatsApp,Telegram)


No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER/NOTA KAKI

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu.Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.