Wednesday 1 October 2014

Kesedaran Yang Belum Terlewat


Assalammualaikum kepada semua pembaca salynahafis.blogspot.com dan semoga semua dicucuri rahmat dari Allah S.W.T.

Syukur kerana Eina merasakan masih belum terlewat untuk tersedar dari lamunan kehidupan yang  biasa. Sekarang Eina bertekad untuk menjalani hidup yang luar biasa kerana sekiranya kita ingin berjaya, kita harus melakukan sesuatu untuk mendapat hasil yang terbaik.

Zaman sekarang semua barang naik harga kan? tapi gaji still sama..kadar kenaikan setahun sekali. Alamdulillah, syukur sangat-sangat. Tapi????  dapat gaji hutang pun dah menunggu. Betul tak?..

Almaklumlah, nak beli secara tunai tak mampu...kalau tak beli keperluan pula..contohnya kereta dan rumah.

So kenalah buat installment bulanan kan? Eina syukur , kerana tersedar dari mimpi awal dan rasa perlu bangkit untuk melakukan sesuatu.




Eina selalu fikir bagaimana nak tambah income, nak bantu suami dan nak bagi lebih pada mak Eina. nak bahagiakan mak Eina, pergi bercuti. So, Eina perlu lakukan sesuatu, sesuatu yang akan mendatangkan hasil dan kejayaan pada masa akan datang.




Eina berasa bersyukur kerana Allah S.W.T dengar keluhan dan rintihan Eina. Di sinilah bermula cerita suka duka hidup salynahafis.blogspot.com.Oleh itu, Eina ingin mencuba, tak cuba kita tak tahu kemampuan kita. betul tak? jangan lupa ikuti perjalanan Eina bersama Shaklee. salam perkenalan kepada semua.

Sorry sekiranya penulisan tak berapa baik kerana baru bertatih dalam penulisan blog..
Semoga kita semua di limpahi rahmat dan diberkati sertai diberikan rezeki yang melipah ruah.

Harga minyak dah naik kan? minyak oh minyak..nanti Eina akan share pada entry yang lain yer..
selamat malam semua dan semoga hari esok lebih baik dari hari ini.

" GAGAL SEKALI BUKAN BERMAKNA GAGAL SELAMANYA"

Sekian,

Salina Hafis.
Maria Firdaus's Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
The Most Happening Shaklee Group in Malaysia.

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER/NOTA KAKI

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu.Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.